Jak prowadzić skuteczną dietoterapię dziecka?
Opis
Serdecznie zapraszamy na kolejne bardzo ciekawe szkolenie!
Premiera szkolenia: 31 lipca 2020 roku, godz. 17:00!
Opis szkolenia:
Część I:
1. Z jakimi problemami trafia dziecko i rodzic do gabinetu dietetycznego
2. „Je za dużo”, „je za mało” niejadek i dziecko otyłe w gabinecie dietetyka
3. „Podwójny pacjent” – z jakimi wyzwaniami musi zmierzyć się specjalista pracując z rodziną pacjenta pediatrycznego
4. Jak nawiązać pozytywną relację z rodzicem i dzieckiem
5. „Proszę ułożyć dietę dla dziecka” – oczekiwania pacjenta a cel dietetyka
6. Trudny pacjent; roszczeniowy, wszystkowiedzący, przerzucający odpowiedzialność na otoczenie (dziecko, szkoła, dziadkowie), o niskiej motywacji:
studium przypadków
7. Przyczyny problemów z jedzeniem u nastolatków
8. Otyłe czy dobrze wygląda? Gdy specjaliście bardziej zależy na powodzeniu dietoterapii niż pacjentowi
Część II:
1. Style wychowawcze a zachowania żywieniowe u dzieci i młodzieży
2. Dlaczego sama dieta nie wystarczy, czyli jak jedzą dzieci
3. Zmiana preferencji żywieniowych u małego dziecka
4. Nie chce, nie może czy nie potrafi – skąd się biorą „niejadki”
5. Jak rozmawiać z rodzicami „niejadków” i jak radzić sobie z małą motywacją u dziecka
6. Wywiad żywieniowy – o co warto zapytać rodzica a o co dziecko
7. Restrykcje, owoc zakazany – najczęstsze błędy w żywieniu dzieci i ich konsekwencje
8. Gdy emocje biorą górę, czyli rola jedzenia w rodzinie.
Czego się nauczę?
- zdobędziesz wiedzę dot. komunikacji z pacjentem zarówno pediatrycznym, jak i Opiekunem
- uzyskasz praktyczną wiedzę dotyczącą postępowania dietoterapeutycznego i psychodietetycznego w gabinecie
Tematy tego kursu
Jak prowadzić skuteczną dietoterapię dziecka?
Jak prowadzić skuteczną dietoterapię dziecka? – część I1:40:00
Jak prowadzić skuteczną dietoterapię dziecka? – część II1:10:00
Certyfikat
Quiz
O instruktorach
2 Kursy
155 Studenci
Dużo praktycznej wiedzy
Bardzo ciekawy materiał , pomaga szerzej spojrzeć na temat pracy z dzieckiem w gabinecie dietetycznym . Dużo praktycznej wiedzy.
Takiej wiedzy potrzebowałem. Nie książkowej tylko bezpośrednio od osoby, która pracuje z rodzinami i dziećmi. Bardzo dobre merytorycznie szkolenie.